TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 6 Ogos 2009

ish ish ish.....




Mak aku dah blik umah dia, sunyi plak rasa. walaupun sebenrnye mak aku tu tak lah byk ckp sgt.mak yg paling sporting kat abad ni (pd aku leee, sbb mak aku.hehehe)..Alhamdulilah mak dah sihat...selagi hdup d muka bumi Allah SWT kita sering di uji dgn seribu satu persoalan serta masalah yg tak pernah hbs, smg aku sekeluarga tabah lalui semuanye... Isnin lps teman anak sedara aku g interview kat Jb..cuak je muka dia. aku gak yg dia ajak......biasa ar kena lah bwk 2 "pembantu peribadi" aku yg tak reti diam tu. duduk 10 mnt dah boring, mulalah buat ragam. nsib le skejap je interview nye. jwpn nye nanti tgu call...mmmm mudah2an adalah rezeki utk anak sedara aku tu. wat sementara ni still keje sbg cashier, takpe lah dpt gak duit. sape nak bg ooiii...........

sambil2 tgu interview tu, sempat gak bebdk ni posing.

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq