TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Selasa, 22 September 2009

Menu terakhir buka pose thn ni...

Mlm 19hb 09 mlm raya, mlm tu jugalah menu terakhir buka pose thn ni d rumah mertua.



sblum ke rumah mertua aku n hubby ngemas rumah sdiri dulu...tp takde lah yg speacial, biasa lah sapu2, lap2...ngemas baju utk beraya nanti. pdhal umah mak ngan mertua taklah jauh sgt tp beg & brg2 yg nak d bwk mcm kg tu jauh sgt...tak sampai stgh jam pun sebenarnye.



















Ptg tu aku cuma bakar ikan jek. mak mertua aku plak msk sambal pedal ayam....hubby dr awal pose cari lauk siput sedut msk cili api akhirnye beli kat bazar...
utk pemanis mulut lak ada kek coklat. mmmm sedap. peberet Akmal ngan papa dia tu.





Mlm tu gak Akmal sibuk nak main bunga api melalak bagai nak ape. Pak Busu dia juga lah yg melayan...ms tu aku ngah sibuk isi beras ketupat x meyempat nak layan karenah dia, sian dia...
ni aje lah kenangan mlm raya yg aku ingt....tak silap mlm tu jam 3am aku bru tido. ngantuk nyeee....












Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq