TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Sabtu, 11 September 2010

Riang Ria d Hari Raya'10

Salam pagi syawal.... yg kedua hari dah...
kejap aje..
ni saje nak share 3/4kpg gambo d pg raya smlm...
ni pun cilok dr fb adik ipar aku...thanxs ye...ijad...& amie...( sbb pakai kamera dia )
hehehe... ada amik gambo sdiri guna hp tp xleh nak upload...usb lak ntah ke mane..
jadi lah ape yg ada ni...kenangan pg raya d umah mertua ..


ms ni Dekya tgh sporting..bposing ngan abg akmal
pg tu dia bleh tbgun awal 5am, biasa lps mnum susu dia akan tido blik tp still bjaga lah pulak.
time sibuk bsalaman raya... dia dah mula meragam..aduyaiiiii....


ni lah satu2nye gambo kami anak branak..


posing 3 beradik...



Dekya tsenyum simpul d samping pak usu ijad....


tserlah kenakalan Akmal kan...???



sessi bsalaman... bmaaf2 mafan...ngan family & hubby tcinta,
lately asal ada sesi mcm ni aku mesti meleleh air mata.
" cengeng "...ntah apehal ... xleh nak control..
hahahahah lps tu ketawa sdiri..
k lah
selamat bhari raya .......



2 ulasan:

mamalieyna berkata...

waaah ada pic bersalaman la, cunlah! hehe..eina takde..takdan la =P

*selamat hari raya buat ayu sekeluarga!

mummysyafie berkata...

ada lah jugak gmbr bersalaman ngan hubby,kiter sejak kawen tak pernah teringat nak snap..huhuhu

hai kekawan mama...tq