TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Jumaat, 14 Januari 2011

menanti dgn setia...

salam hr Jumaat...
btemu lg smgu skali,
ni saje nak share cite pasal Dekya yg menanti dgn setia kepulangan abg nye yg tsyg.
sejal akmal sek sessi pagi ni, dia sunyi ar bgun pagi xde teman nak bgado,
celik mata je..toleh kiri kanan...mcm sesuatu yg hilang
" mama.... abg mane?"....tiap2 pagi ty soklan yg sma.
"abg g sek arrr....jom bgun ...mandi nanti kte tgu abg kat dpn"
"jap arr..nak mnum susu dulu..nak tgk tom &jerry bleh x? "
" ye lah...." ( mls nak jwb lebih2...kang mragam.. myampah mama)
hahahahha....

tu lah antara dialog2 yg tiap2 hr kami 2branak borak kan
lps mandi je...dah siap bedak2...dok dpn umah,
"lmbat ar abg ni...boring ar tgu"...



tp sempat gak
"peace"....


yek2 aje ntah apa yg d baca tu..
oooo... surat jemputan jemaah yasin pompuan area cni tu..


ni plak hasil kaler2 pasir dak 2 bradik
hobi yg sma....
nak ikut kan dah byk kpg ..
ntah mane gaknye mama campak
hihihiii






2 ulasan:

mamalieyna berkata...

SALAM AYUUUUUUUU....

WAAAAAAAAA LAMA RASANYA TK JENGUK SINI..ANAK2 PUN DH BESAR..HEHE..

mummysyafie berkata...

ala..kesian nye. mesti tak sabar tunggu abang balik dari sekolah..

hai kekawan mama...tq