TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 20 Disember 2012

DeMaM MaKaNaN

Salam.. 
Lama kan tak hapdet blog.. ha3.. 
nseb ar bkn ada yg amek peduli pun blog aku ni 
wat n3 pun blum tentu ada yg sudi membaca nye { kih kih kih..}
hhhmmmmm mmg sejak sbulan dua ni x myempat langsung nak menaip,
ntah ape yg bz nye pun tak pasti

dan sejak sbulan dua ni pun
sna sni org sbuk cite ngan makan
"durian crepe"
sna sni org upload gambar "dc" ni
akhir nye aku try gak mbeli nye
mmmm not bad arrr...but..."mabbbllleeessssss"
sedap tuuu...mkn 5 kpg sorang2 pun bleh hbs,
dgr nye skang dh sbuk "strawberry crepe" pulak!!!
wahhh bleh cuba ni lain kali




pavlova!!!
pun sedap...mkn sorang2 gak ni
huhuuu tamak kan




Hhaaaa yg ni pulak gara2 movie
"Istanbul Aku Datang"
atas permintaan anak2..layan kan lah
"maggi ayam laksa ni cuma boleh dpt kat Msia aje!!!!!"
hik ...hik ... hik...










 

3 ulasan:

mamalieyna berkata...

Ish awat kt tekak eina tak bape lps makan durian crepe ni eh...org ramai suka kan..herm..

Aqilah Khairri berkata...

Mama, Aqilah support dan follow sini #122. Sudilah mama follow dan suppor Aqilah jugak yee :)

http://aqilahberbicara.blogspot.com

Ayu Hussien berkata...

sdap lah eina
nyum3 ..

ok aqilah .

hai kekawan mama...tq