TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Sabtu, 11 Julai 2009

Bsday Nur Alya Natasha











Hr ni 11/07/09 ulangthn kelahiran Dekya yg ke2 thn. Mama doakan smg anak mama ni shat, d permudahkan pjalanan hidup dunia & akhirat, d perluaskan punca rezeki dan d permudahkan menuntut ilmu kelak. Kali ni sambut bsday kat umah Mak Long Izah. btungkus lumus Mak Long memsk kan menu utk Dekya. terima kasih semua...........susah2 jek hehehe.. Akmal & Dekya dah kepenatan tu sampai tetido..sok ada program gaknye tp skadar jln2 g Jusco je kot. ikut perancangan hubby nak bwk jln2 g Genting Highlands bsday Dekya ni, tp tak jd....ish ish ish. takpelah mungkin lain kali. tak kan lari Genting Highland tu. hehe...tak sabo nak tgk gelagat anak2 kat sna nanti. ok lah cau cin cau nanti sambung lg......

1 ulasan:

Ayu berkata...

sampai ada yg tsalah eja... hehehe

hai kekawan mama...tq