TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Rabu, 8 Julai 2009

SaMpaI SyuRgA..


Ku membenarkan jiwaku utk mencintaimu,
ku persembahkan hidup ku utk bersama kamu
dan diriku utk kamu,
belum pernah ku merasai begitu,
semua itu telah berlalu harapan ku palsu,
dan mungkin hari yg satu terus ku tertunggu,
di hatiku pasti kamu, belum pernah ku ingin terus menunggu,
aku lemah tanpa kamu,
aku ingin mu dampingiku,
aku fahami aku bukan terbaik utk dirimu,
sampai syurga ku menunggu,
sampai syurga ku cinta mu hanya satu,
hanya kamu,
ku membiarkan hatiku utk merinduimu,
ke menghamparkan sakit ku utk tatapan kamu,
bersamamu harapan ku hilang dlm terang yg membutakan ku
dan segala yg ku ada ku berikan semua utk diri mu shj,
ku mahu dirimu bahagia utk selamanya biar sampai syurga,
aku menunggu cinta darimu agarku diriku sempurna,
namum aku tetap aku,
yg terbaik utk diriku,
hanya satu..........

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq