TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Rabu, 29 Julai 2009

Lama tak jenguk blog...

Rindu gak lama tak update blog yg tak seberapa ni. lps bsday Dekya hrtu aku bz sikit. dah d takdirkan mak aku sakit kaki. asalnye sakit lutut..dhtu melarat plk. tak sampai hati tgk. nak bjln pun sampai guna tongkat. setapak dua benti, setapak dua benti. mcm baby2 belajo jln. tak sangka plak sampai jd mcm tu, kakak aku dah cr org urut, 3hr berturut berurut. tp tak ok gak. aku pun bwk blik PG. bwk g terapi kat Tmn Cendana. dahtu jumpa doktor, biasa ar doktor ckp org2 dah berumur ni...osteoprosis. bebagai ubat dpt. tak cukup gdn tu 2 tukang urut gak yg mengerjakan nye. alhamdulilah yg ke2 serasi....sekrg dah ble jln. syukur.......
akak bidan tu asal dr Medan Sumatera tp dah lama dok Msia. berasa dia urut, aku pun dah test skali. tak cukup ngan tu hubby aku lak blaku exciden kecik sampai msuk hospital, masalah bahu plak. tapi alhamdulilah smua dah ok cuma tak bleh lasak lg. kebetulan dia br blik dr outstation KL, nsib bek tak kena kat sna klau tak lg susah. kena lah thn kat wad 1 mlm. dah smgu blalu hubby pun dah start keje...dah dkt nak raya kena keje lebih sikit, maklum le "keje sendiri". harap kali ni rezeki lbih lah utk anak2 sbb hubby tgh wat projek baru...mudah2an berjaya....amin..........

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq