TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 12 Ogos 2010

Alhamdulillah...dah 2 hr kte bpuasa..

Salam kekawan smua..
skang ni dah jarang hapdet blog,
aku pun perasan dah xde org yg sudi baca n3 aku ni.
ish ish ish.... sedih ar ni konon nye.

n3 kali ni pun x bgambo.
sedar x sedar dah 2 hr kte berpuasa kan..
alhamdulillah.
dah 2 hr ni gak aku berbuka puasa d umah mak aku.
ye lah hubby pun bz ada hal sikit, mlm ni pun dia ada urusan.
drpd aku berbuka puasa sorang2.
lg pun urusan dia ke bdr so skali jalan arrr..
bpeluang lah berbuka ngan anak2 buah aku.
akak aku pun msk yg biasa2 jek.. alhamdulillah kenyang.
anak2 buah aku ni suka mkn murtabak, dah 2 hr ni ada murtabak jek.
heheheeee

smlm dorang wat kuih lapis & keria...sdap...
klu beli bpe jek dpt tu yg buat sdiri je
hhaaaa tu yg bpinggan2 dpt..
bselera akmal ngan dekya mkn bramai2.

insyaAllah...
mudah2an kte smua dpt selesai ibadah puasa kte ni dgn sempurna.
k lah aku pun x tau nak cite ape lg.
kang merapu yg bukan2 plak.
sejak2 dah lama x hapdet blog ni jd blur plak,
x tau nak bceloteh ape..

so..
kte jumpa lg d lain n3
selamat mjalani ibadah puasa pd semua!!!



4 ulasan:

dhr berkata...

ayu share la resepi.ko kan masak hari2.boleh aku try.

mamalieyna berkata...

Selamat berpuasa ayu...! haaa lama tak mai sini, yelah tn umah asyik takde je kan..hehe..

pepun, kejap je masa berlalu ni..sedar tak sedar kang raya pulak..

selamat berbuka nnti!

noradzlina.kamdani berkata...

jgn sedih2, angah bz cari duit utk kesejahteraan fmly

Ayu Hussien berkata...

dhr: hehee.. aku mmg msk tp lauk simple2 aje ar...ayam msk kari, kekadang ayam msk sup.. ikan msk terutup...sotong sambal...ayam asam pedas.. campak2 jek.. hahahahahah

mamalieyna: aah lah, rasa nye kjap je dah msk bln pose ni. rs nye pose thn lps bru belajo2 wat blog ni.

kak lin : btul tu kak lin. mudah2an byk rezeki.. amin....

hai kekawan mama...tq