TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Selasa, 3 Ogos 2010

@ class cupcakes

salam utk smua...
lama benor aku x hapdet blog ni kan. tak tau dah nak cite ape...
windu kat korang. ni nak cite sikit, ahad lps aku join class wat cupcakes ngan Kak Anna.
so.... jom terjah serba sikit gambo yg sempat aku upload ni..


ni lah dia hasil deco aku... ok tak?
heheeee ok ar kan... aku akan asah lg bakat aku ni..


cake yg dah siap d bakar..


ni plak sesi latihan utk deco nanti...


sesi 'plaster'...& mewarna...


ada lah pulak dak kecik ni myibuk..
dah nak hbs class, Dekya pun sampai...


ini lah kami... antara anak murid kak Anna.
thanxs bebanyak kak Anna sudi mgajar Ayu...akak cukup sporting, tak rasa kekok belajar ngan akak..selesa sgt... siap sedia kan lunch lg.. hihiiii
mudah2an lps ni aku akan praktik kan lg wat cupcakes ni....anak2 pun suka.

2 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

waah dh msk kelas buat cupcake..boleh la bukak kedai pasni,,hehe..eheh..bisnes online ^_^

Ayu Hussien berkata...

thanxs Josh.

mamalieyna: ish xde lah sampai nak bukak kedai. heheee..
belajar cupcakes ni utk anak2 je..
dorang suka.
sampaikan cupcakes tu dorang xnak mkn...sayang kte nye..

hai kekawan mama...tq