TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 21 Oktober 2012

ManJat TanGga pLak

Salam..
hr ni cite psl si Aiman
yg pantang mama terleka ckit
mula lah dia merayap


kali ni dia bz nak naik tangga
tersengih2..
xde org perasan
tp mmg mama dh nmpak stanby ar nak snap gambo dia
bila dkat dia makin laju naik
ish3...


rupa2 nye nak amik songkok abg Akmal kat ats gobok tu
weeiiihhh bahaya nye
hhmmm cpt2 lah mama tgkap dia


walaupun tetap tsengih
bila dh kena bw trun melalak gak
huhuuuuuu



 



3 ulasan:

mamalieyna berkata...

hehe..budak2 besar ni mmg camtu kan.. tersengih2x... tau je dia buat salah.. ihiks..comel~

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

haaaa... nk kena letak gate ni..
heheheh

Ayu Hussien berkata...

mamalieyna: tsengih2 tu yg tak jadi nak marah...
kena gomol lah denda nye..
hikhik

Leily: klu letak gate nti abg ngan kakak plak yg jakun..
huuhuuu

hai kekawan mama...tq