TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Isnin, 8 Februari 2010

DiNnEr d Ptg HaRi....

ni cite ptg smlm... Akmal xde ...stay umah nenek dia. sunyi je rasa..
ptg tu pkl 5 ptg ktorg laki bini dah rasa lapo... pdhal tghr tu dah mkn.. tetiba tekak ni nak p pekena tomyam pedas.... x sangka hubby pun terasa nak p mkn2 gak. memandang kan cuaca still panas lg...ktorg kuar dkt pkl 6ptg. lgpun xjauh...dekat jek...hehehhh dinner d ptg hri... mlm x mkn ...kekonon jek diet..hahaaaaa


ni lah restoran yg selalu ktorg g klau rasa2 nak pekena mkn  kat luar..
aku suka tomyam campur kat cni... soddaaappppssssssss..

 

serba sdikit gelagat Dekya msa tgu menu sampai... hbs tisu kat ctu dia wat main... 
alasan nye nak kesat 'hingus' ...hehheehhh

  

  

aku order yg simple2 jek.. xde lah penyedap tekak sgt... asal kena selera..
Dekya pun dah pndai order gak tau... " adik nak air milo"
bila mama tye nak mkn ape? .... " nak odang.." 
adik xnak sotong ke?... "sotong tu abg punye laaaa"...
hehehhh maksudnye klau sotong Akmal pye feberet...Dekya suka udang goreng....

  

haaaaa ni gambo selingan jek, tghr td htr Akmal g sek..... anak sedara aku ni nak ikut... aku bwk ar skali lgpun hubby yg drive. mgu lps Alisha ni nak ikut htr Akmal tp aku ada hal nak g tempat2 lain so x dpt bwk... mak mertua aku ckp dia merajuk x dpt ikut... hihiiiii kecit2 dah pandai merajuk gak... hihiiiii
tu yg tghri td aku bwk... suka dia tersengih2... sampai dpn pintu htr Akmal... dia lambai2....

 

wokey lah...jumpa lg yaaa...


4 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

muka alisha dh muka ami kn?

Ayu Hussien berkata...

dah anaknye...,

mamalieyna berkata...

weeii best tu tomyam! i like! ^_^..itu menu diet tu...hehe..

Ayu Hussien berkata...

yek2 je bdiet.. Mlm2 lapo mkn roti cecah sardin lak.. Hehehe

hai kekawan mama...tq