TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Isnin, 1 Februari 2010

Me - My Kid Look-Alike Contest

STICKY MODE HG 05hb FEB. 2010. N3 BRU SILA SCROLL KE BWH........
Contest kali ini d anjurkan oleh Mama_Iris berakhir pd 5/2/2010.
utk maklumat lanjut sila klik SINI.


Gambo yg d pertaruh kan kali ni.... with my lovely princess.
Nur Alya Natasha Bt Rhadhiswan ( umur skang 2 thn 5 bln )


Nurul... ko tgk lah ape yg serupa yek. kebykan member ckp Dekya ni ada iras2 Ayu...
mane lah x tumpahnye kuah klau x kat nasik ...tp kat mee pun bleh...kan...kan???
rasa2 nye, tang hidung kot yg sma.. heheeeeeee
so good luck 2 my self.....

Kekawan blogger yg lain, mari lah sma2 kte memeriah contest ni.... jom serbu Mama_Iris




8 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Belek kiri, belek kanan...pandang depan....haaa ada lar iras2. hehe.

Harap2 berjaya.



psst :
sorilah Yu..kRina tak buat pon 1st Giveaway contest tu.. jgn amik ati ye..

Ayu Hussien berkata...

tq kak Rina..

takpe lah kak Rina, len kali ayu nak wat lg. insyaAllah.. jgn tak join lak.. hihiiii

ita cutevirus berkata...

comelnyer... memang fotostat...

mama_iris berkata...

ok..sudah boleh amek gambar n save dlm file..
moga berjaya ye...
nanti auntie nurul belek2 muka dekya apa la yg sama sgt dgn mama dia tu...hhehehehe....

::Leily | Ummi Alya Husna:: berkata...

gud luck mama ALYA..
hihihi, salam kenal dr Ummi ALYA

*ayu the sun* berkata...

best of luck!

ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

miemiey berkata...

gud luck yee...ingat nak masuk gak contest ni tapi lum ada gambar yg hampir sama...byk lagi kan masa...

anin berkata...

comel ...jom join sini pulak
http://seindahbayu.blogspot.com/2010/01/mietos-lucky-draw.html

hai kekawan mama...tq