TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Jumaat, 2 April 2010

Tag dr Hajar.

Salam  hari Jumaat utk smua.. huhuuuu aku dpt tag lg. dari Hajar...
Antara2 jwpn yg perlu d jwb:
SIAPAKAH ANDA DI
RUMAH?
** mama kpd Akmal & Alya. Isteri & teman setia Rhadhiswan Hassan.

SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?
** mjadi pdgr jika dorang ada masalah. hahaaaa?

5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?
*1. bercuti bersama family
*2. nak cantik'kan umah
*3.mempunyai keta sdiri.."myvi" pun tak kisah lah..
* lg 2 ape ekk?????
SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
*sudah tentu lah En. Rhadhiswan Hassan....4ever n ver...
CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?
* sdah pasti dia seorg yg btgjwb, pyayang, memahami etc ....hihiii < 2 lg

BILA TARIKH COUPLE?
* 04/06/2001... baik pye declare..

KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA
** ada laaaa.... ( rahsia, x smua benda bleh kongsi kan,...)

LAGU TEMA CINTA ANDA
**Lagu dr Kump. Inteam... lupa lah tajuk nyeee

APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA
**jd "papa" yg tak terlalu garang pd anak2.....hihiiiii
yg lain smua nye ok, alhamdulillah. Aku terima "dia" seadanye...biarlah jika pd pandgan mata org lain "dia" x shebat mane, tp pd aku dia cukup hebat!!! biasa lah kan setiap manusia ada kelebihan & kekurangan msg2... aku faham dia....& dia faham aku udah leee....

TAG 10 RAKAN LAIN
1. mamalieyna
2.mama_iris
3.kak lin
4. Amie
5.Nasazfrog
6.Anna
7.Jaslien
8. kak Azrina Fizi
9. Dian
10.Posh76

jomlah sudi2kan jwb soklan2 ni.....saje tambah2 pgalaman ^....




4 ulasan:

mamalieyna berkata...

waweeii nama naik lagi..ok2..time cuti, lepak kt umah, boleh la kot jwb tag ni..dh banyak simpan2 la..huhu..

episodkasih.blogspot.com berkata...

seronok kan...mudah2han tercapai la impian yg belum tercapai tu...insyaallah...

noradzlina.kamdani berkata...

ha ha ha kak lin kene tag
sabo je lek, nnt kak lin jwp yek
tima kash

mama_iris berkata...

ayu...TAG ni nurul dah jawab dlm entry lepas2....leh tak nak larriiiiii....huhuhu

hai kekawan mama...tq