TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Jumaat, 29 Januari 2010

dEmaM LaH PuLaKsssss...

buat ptama kali nye Akmal dpt 'mc'.. hihiiii utk bg pd teacher hr isnin nanti. sbenarnye dr smlm dia kurang sht, batuk2 plak. ngaji pun cuti then aku dah bg dia panadol khas utk kanak2... g sek ok jek.
mlm td pun ok jek... tp aku rs suhu bdn dia "dedar"... x rupa org sakit, myakat Dekya wajib  bg dia, mane lah nak tau dia sakit. so tghr td aku bwk gi klinik. kat klinik pun mcm org x sakit.... blari sna sni... main semunyik2 ngan Dekya lg... aduyaiiii si bujang aku ni...


msuk bilik check up, aku msuk 3 branak... Dekya pun nak kepo sma. dktr siap tye.. " sape yg nak check...sakit ape".. hehehhhh gak nye dktr tu tgk Akmal mcm org x demam pun. bila check suhu dkt 38c, tekak merah pasal batuk2.... hhhmmmmmmmmm
ni lah saguhati nyeee kena mkn ubat...


lps lunch... mkn ubat... tbongkang lah si bujang aku ni, sian dia. sejak dah start sek dia x pernah tido ptg. sblum ni mmg jam 3ptg dia akan tido slama 2 jam. tp skang blik sek dah pkul 4... xde nye dia nak tido, lg pun klau dia tido gak... kang mlm tkebil2 susah nak tido .. maybe dia perlu msa utk perubahan waktu, yelah dulu still bleh main2... skang dah ada komitmen.. heheeee kelako jek.




mama doa kan Akmal spy cpt sembuh.. gak nye ni demam sbb beralih umur ke 5 thn.. heheee biasa bby2 klau beralih bln kan demam ekkk... ape2 ajelah mama woiiii

4 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

kecik2 dah dapat emcee ye !...hehe..

boleh simpan wat kenangan tu..


get well soon sayang ! pesan kat dia ye..

Ayu Hussien berkata...

mc tu kena bg teacher, x dpt ar simpan. Hehe.. Thanks ye k.rina

noradzlina.kamdani berkata...

ikram dh demam minggu lepas...cian nyer akmal plak demam...jgn jangkit kt dekya udah..ikram aritu jangkit dr ibunyer

Ayu Hussien berkata...

kak lin.. Akmal demam sbb gaknye blum dpt sesuaikan diri, rutin harian dh berubah. Dekya pun dah bjangkit batuk2.. Hrp lepas ni smua ok.

hai kekawan mama...tq