TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Jumaat, 26 Mac 2010

100 SuDah......???

Salam hr Jumaat...
wah tkezutsssss td bukak blog je, tgk dah ada 100org pengikut? hihiiii aku ni bkn lah selalu hapdet blog yg ntah pape ni.. alhamdulillah ada gak yg sudi baca ..kisah...suka...duka aku & family...kekadg kisah yg merepek meraban pun ada gak ekk...
terutama kisah anak2..."penceria" hidup aku ngan hubby.
exceli aku pernah ada blog..thn 2006 dulu, msa tu aku kerja lg. dlm blog tu byk kisah Akmal yg sedang mbesar...ms tu dia br sethun.. tp kan oleh krn dah btahun x hapdet aku lupa password.. hampeh tul!!!
lalu tcipta lah blog ni ptghn thn lps. " My SwEeT MeMoRy "
tak sangka dpt kekawan bru d alam maya ni..+ member2 sek + sdara mara... walau d mana berada..

hihiiii tp x bpe jelas lah plak bahan bukti ni..


dah tak tau nak merepek ape lg d hr Jumaat ni..
nak amik kesempatan skali lg nak ucapkan bebyk lah...
jutaan terima kasih.. tqvm pd uols yg sudi ikut blog ni,
walaupun maybe ada yg stakat ikut jek tp x baca pun ...hehhhehhhhhh,
dgn ada nye korang maka meriah lah reader blog ni.
tq tq tq....


Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq