TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 14 Mac 2010

xtvt.. on school holiday

Salam hujung mgu... wah nampaknye aku cuma dpt hapdet blog ni stp hjg mgu aje lah...
skang dah start cuti sek... so rehat lah sikit. bkn nye rehat ape pun... dpt lah melengah2 kan ms utk memasak..hihiiii selalu nye 10pg dah kena start memsk utk Akmal sblum ke sek, utk smgu ni pkl 12tgh pun takpe... yeaahhaaa.....



pepagi sabtu aku mlayan Akmal ngan Dekya kaler2... guna kaler pasir bwarna.... cantekkk....
dah settle kaler2 ni Akmal smbg wat homework plak, maklum le cuti sek... byk gak dpt homework. buat pun sikit2...xde lah skali harung.... mane yg dia larat dulu... aku plak x suka memaksa,...aku tau kemampuan anak aku... dia wat 2 muka then mlm nye smbg lg....


penuh tekun & minat... mama pun suka, join skali.....


kapal terbang ni hasil dr Akmal...


gambo kartun ni plak Dekya punye... hihiiii ada ke muka kaler hitam...???

Ptg nye g majlis bsday.. cucu jiran nenek Akmal. dah mkn2 blik ar..
hihiiii bkn mkn ape pun just meehoon jek..eerrkkkk alhamdulillah....
yg ksian nye Akmal carik "cake bsday".. hhhhmmmmmm???

"My Little Mermaid"

haaa... comey tak duyung jadian aku ni. hihiiii
pepagi Ahad plak layan bebudak ni mandi kolam.


Akmal xyah ckp ar.. mmg suka... suka myakat Dekya pun yek jugak.
tpekik2 anak dara aku tu...


bkocak2 air.. kekonon ombak.. hahahahhaaaaaa
air msuk mata jek... "huuwwwwaaaaaaaaaaaaaaaa".. sape lg?  Dekya ar... bikin kecoh btul!!!



gitu lah kaletah anak2 ku...
wokey lah len kali hapdet lg...xde yg speacial pun, just cite anak2 d umah.
blum sempat bwk anak2 aku ni jejalan..... nanti ada rezeki InsyAllah.....


3 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

selamat bercuti sekolah! hehe..rutin pun berubah lah ye bila dh cuti sekolah ni?..apa plan?..ada sesi jenjalan tak?..^_^

eh cantikla diorang kaler2..pakai kaler apa tu?..

seronoknya dpt main2 air gitu..nak cari 1 lah tuk dak arif..tapi nak main kt na ek?..umah tgkt 13..huhu..tunggu balik kg lah baru leh main gini..

mama_iris berkata...

wahh..rasa nak join mengkaler jgk je...cam best je berada dlm dunia budak2 nih..

Ayu Hussien berkata...

mamalieyna: kaler2 tu pasir yg bwarna...dulu zmn kte xde, tu yg mama pun jakun skali. hihiii

mama_iris: jom ar join.. hihii mcm dkt je kan..

hai kekawan mama...tq