TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 7 Mac 2010

AkMaL JumPa "Thomas"...

Salam hri mgu.... smlm aku ngan hubby bwk Akmal jejalan, ntah mcmne bleh tgerak hati nak bwk g tempat feberet dia... g KTMB Jb.... nak tgk ketapi. ..tp xde pun. dahle x bleh g kat platfom, time ktorg sampai blum plak waktu ketibaan keteapi.... panas plak tu.



lastly g KTMB Kempas Baru, dgn berkat kesabaran Akmal mnunggu, akhir nye dpt gak dia tgk keteapi yg real.... bkn Thomas yg mcm cite kartun tu... hihiiiiii





haaa tu dia si bujang aku posing dpn rel keteapi....


tpegun si Akmal tgk keteapi tu benti dpn mata... siap bunyi hon..." poonnnnnnnnnn!!!!!!!!!"




Dekya pun suka, tumpang terpegun gak... maklum lah ptama kali ... 
lps ni ktorg plan nak bwk Akmal ngan Dekya naik plak... saje suka2... mesti diorg gumbira...






ni lah akibatnye, jejalan d tghr buta... (ntah ape lg gaknye yg buta......)
kehausan sampai  2 air kotak dia bedal...bpeluh2...sian dia.
Akmal dah tak kisah panas, tcapai tgk keteapi tu....




4 ulasan:

noradzlina.kamdani berkata...

Ikram dgn Syaza blm pernah naik yg real..br naik komuter jek

mamalieyna berkata...

kalo naik terus lg puas hati akmal tu..hehe..budak2 suka sgt la hal2 mcm ni! ^_^

Ayu Hussien berkata...

Hihiii... ktorg mmg akan bwk Akmal naik kteapi... tguuuuu.....

Ayu Hussien berkata...

Hihiii... ktorg mmg akan bwk Akmal naik kteapi... tguuuuu.....

hai kekawan mama...tq