TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Selasa, 15 Disember 2009

1st Giveaway Ayu61279

STICKY MODE FOR GIVEAWAY AYU61279
scroll ke bwh utk n3 bru...TQ


Kali ni penganjur giveaway, sma nama plak ngan aku.. hihi.... Ayu.
mane tau ada tuah d sebalik nama yg sma walaupun aku cuma nickname jek.
so utk maklumat lanjut meh klik2 kat nama Ayu d atas ni.



aku suka & bkenan ngan wall plaque... comey ada bear.... kreatif ar ... klau aku arr mmg tak geti kot. nama kat situ plak nama Dekya...'ALYA'...
yg bwh ni plak bleh letak gambo,...aku mmg suka frame2 ni... bleh letak gambo anak2.. hihi...




bwh ni plak plastic container..........cute gambo buah2an..
letak biskut yg anak2 aku suka mkn, selamat sikit dr kaca..



Syarat2 utk join giveaway ni :
- Terbuka kepada seme tak kira la decoupage member ke...food blogger ke etc...janji mesti ada blog!
- Create 1 simple entry mengenai giveaway ni & pilih 1 (atau lebih) hasil keje ayu yg u all suka tengok (in simple words nyatakan kenapa anda suka hasil keje ayu tu) kat blog masing2. dah
- Be my follower pada mereka yg belum jadi follower. dah
- Add my link kat ur bloglist. dah
- Tinggalkan komen b'serta link blog masing2 kat sini. dah
- Komen/pendapat/cadangan anda mengenai hasil keje ayu amat dialu-alukan(optional)
tak reti ar nak komen lebih2, sbb x geti pun nak wat se'kreatif tu.. hihiiii... tp mmg comey...........cantik!!!
Tarikh tutup penyertaan pada 15 Disember 2009

*huhu.........hri ni aku kemaruk join giveaway jek.


1 ulasan:

Ayu berkata...

salam ayu...

t.kasih ye coz sudi join giveaway ayu ni.

hai kekawan mama...tq