TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Isnin, 14 Disember 2009

HjG mGu yG sAnTai

Aku mmg lepak gilerrssss...sjk smgu dua ni mlayan karenah Dekya, yg bleh d katakan mengada2..

sian anak mama...x tau lah naper ngan dia?.. pelik gak aku. . . . x bleh salah sikit start ar mragam, yg x thn nye... nak bdukung tu... hhhuuuuuuiiiiiiiiiii






Ahad x g mane2 pun..xde xtvt mnarik. ingt nak bsuk umah si comel tp malas plak, sok ajelah....
Akmal kat umah nenek, hubby jd speaker d Biz Idea Exchange.. tgl lah kami bdua.. Dekya asik mgadap kartun je...spy dia x meragam...layannnnzzzzzzzzzz kan aje lah.
tu yg kusyuk tgk tv ngan skaf ar konon...tgk Mickey Mouse. dpt lah aku brehat skejap.


Mlm nye sambut bsday adik sepupu yg ke 16thn... dulu aku kenal dia msih hingusan lagik. hiihiiii.
Amalina...smg pjg umur & murah rezeki.
Amalina ni dr bby lgi mertua aku yg bela...dah mcm anak sdiri..ms mula2 nak bpisah sbb dia dpt msuk sek. asrama sedih jekk....
hhhmmmmmmm Akmal tu... mcm biasa lah asik interframe jek waktu ptg cake...ish ish ish wat malu mama je,nsib bek lah makcik sedara dia....



Dekya plak mmg payah d ajak bgambo, tp time ptg cake dia dh tgu dulu... siap tlentok2 bdn tu..pdhal bkn nye mkn sgt pun,
gakye dia bkenan kaler2 yg mhiasi cake tu...
mlm tu aku kureng sikit mkn....mcm kenyang plak gaknye smlm dah over mkn ... hahahaaaaaa
aku bru nak jamah cake, dah kena sound ngan hubby......ishhhh pdhal blum rs btul2 pun sblum tu..
huhuuuuuu last2 aku bwk balik sikit.. hehehe.. lgi pun Akmal suka.

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq