TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 21 Januari 2010

Aduuiiyaaiii......

hhhmmmm ntah naper sejak dua menjak ni,... aku malehhhh btul nak hapdet blog. sian dia..... dah jarang org singgah cni.. td aku bru sempat pos hadiah utk pemenang mama_Ayu 1st giveaway.. minta maaf bebyk kat Mikhail & ummi_mirahaziq atas kelewatan itu... pape pun thanks yaaaaa...




haaa ni dia anak dara aku yg x geti kayuh basikal... dia x bleh thn abg dia bkn main tererrrr lg kayuh basikal. yg dia asik dok jek kat situ.. hehehhhh
d jadikan cite tiap2 ptg aku lah yg training dia mengayuh... naik lenguh gak tbongkok2 nak mgajar dia..
dah penat dia soh mama tolak lah pulak sepjg jln dpn umah... ishhh mgada btul...
bila aku ckp " nanti lah rehat dulu, mama penat arrr"...& hasilnye dia wat muka mcm ni laaaa....




tp bila dah pandai mngayuh plak... tiap2 pagi bgun awal....mmg ar x seawal mane pun setakat 8.30am tp cian dia...biasa bgn 10am... motif nye sbb nak ikut abg Akmal g ngaji ....bwk basikal. yg aku x bleh tahan tu... siap bwk koleksi tudung dok letak kat bakul... ber yek2 kepit rehal ikut msuk tp tudung x pakai... "panas ar mama"...heheeee....




next week bsday Akmal.... td lps htr dia g sek sempat singgah Mc'D, survey package.
cake pun dah order...
InsyaAllah nak celebrate kat ctu.... nanti aku smbg cite lg eaa part sterusnye ttg bsday si bujang aku tu.
Mama dia yg over sgt.... hehehhhh...






3 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

huhu..penat tu..terbongkok2..tp anak punya pasal eh..layan kan aje...sian pulak buat muke cenggitu! ^_^

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

jangan lupa jemput...hehehe..

macamlah dekat ye!

Ayu Hussien berkata...

klau dkt kena dtg tau kak Rin...

hhmmm tu muka mengada Dekya. huhuuuu

hai kekawan mama...tq