TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 24 Januari 2010

DeKya Yg GuMbiRa....

Haa.. tu dia Dekya dgn penuh sopan & kesusilaan dok bsimpuh... mgadap rak2 mainan kat Jusco... hehehhh. dia bkenan sgguh ngan mainan tu...
motif sbenornye ktorg ke sna sbb nak carik hadiah utk bby bru lahir...alhamdulillah btambah lg umat manusia d muka bumi ni...sambil2 carik hadiah utk bsday Alisha ( anak buah aku.. ) Alhamdulillah Alisha happy dpt hadiah tu, walaupun x seberape... Smg Alisha pjg umur....heheee belated..
aku pun sempat wat spec mata, yg ada dulu dah bcalar balar d keja kan Dekya...sambil2 tu tambah lg 1
sunglasses..alang2 menyeluk pekasam...biar sampai ke pangkal lengan.. kwang3x.. hubby pun sambar skali 2 sunglasses, lg pun dia slalu drive so amat memerlukan time cuaca panas.. huhuuuuu



Akmal pun sambil tu cuci2 mata tgk Thomas & friennds... lma gak dia dok tpacak kat ctu, nsb bek ptg tu dia dgr kte... so x meragam x dpt Thomas tu... aku ganti kan dia  beli kolam renang... hahaaaaa bkn lah kolam renang yg beso gedabak tu...muat lah utk 2bradik ni. nanti sok aku hapdet xtxvt diaorg ni mandi kolam eaa...
ada bju mandi utk saiz Dekya , cute nyeeee.. nanti len kali aku nak beli. hehehhh




lastly... Dekya bkenan 'pondok2'... ada microvafe, comeyy....dlm pjalanan blik asik dok mgadap mainan dia tu...dah x ingt nak tido, biasa naik keta je dia tido...sbb dah penat bjln...



Akmal tgh 'membodek' Dekya utk memain sma2 .. mula2 ok jek,  ntah ape yg d borak kan....
last2 ada yg x kena kot... start ber'cekau' lah 2 bradik ni...



Dekya asik dok kepit jek lah 'pondok2' tu... "abg x bleh main, ni adik punyeeee" tu lah yg aku dgr, ..
xtau lah ape punca td bkn main baik kekonon nak share sesama...




sampai umah jek tbongkang...tido kepenatan...hehehhh



Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq