TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 24 Januari 2010

MoDeL HaTi MaMa...

amcm hensem tak Akmal?.. hehehhh. exceli gambo ni dah lma... msa tu ada promosi gambo studio utk kanak2... saje nak share ngan korang, Akmal yg sporting bila bposing.
msa ni Dekya pun ada, dah siap pakai bju ala2 "pari2" yg ada kepak kat belakang. tp bila dia tgk org ramai & tegur2 dia .... dia jd malu & x jd bgambo bsama... so Abg Akmal aje lah yg bposing..




posing menongkat dagu plak.... mnunggu awek x sampai2.. hihiii



ni dah penat sengih... sampai jd mcm tu rupa, plak tu time ni ramai org tgh tgk... dah start malu2.
tu yg dpt snap 3 kpg jek. jadik lah ekkk, utk kenangan suka2...







6 ulasan:

::Leily | Ummi Alya Husna:: berkata...

salam..
ensemnye..
tp sayang dh ade buah ati ye..
huhuh, x leh berbesan la kite cik ayu..hihihih

Ayu Hussien berkata...

ish... bleh lg, ada ms utk brubah fikiran tu.. heheeee

mamalieyna berkata...

encemnye abg akmal...ada gaya nak ld tentera laut gituw..hehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

encem nya ur boy
:-)

Ayu Hussien berkata...

ye ke...encem ea? tq tq tq..

mama_iris berkata...

hoho...
auntie nurul rasa nak ngorat...
hensem tol!

hai kekawan mama...tq