TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Jumaat, 2 Oktober 2009

Dekya kepenatan...

Meriah nye 4 hari ni..... teringat kenangan kecik2 dulu ms braya ngan arwah 'mbah' ( atuk ) kat Kg. Punggor, Rengit. hari raya ptama jiran2 dah start marhaban ni...

Rabu lps dah start marhaban kaum ibu2 kat area umah aku. mmg tiap2 thn pun aku join..... nanti kang tak campur org plak.....(adakah???....) dah 2 mlm gak ni Dekya pun 'mahban'. lps maghrib jek excited siap2 nak ikut...Akmal plak xnak ikut, meng'offer' diri utk d htr ke umah nenek..x le aku kelam kabut handle, Dekya sorg jek diapun sporting....

tgk ni Dekya bpeluh2....ape tak nye panas.........ramai yg join. 1 mlm dkt 20 buah rumah. btul2 'mahban' anak dara aku ni. mlm ni (jumaat) lorong umah aku plak...esok last.


haaa jgn tekejut... ni dia penangan org kepenatan ikut g 'mahban'... ni hubby punye keje ar. waktu subuh sempat plak dia 'menyenap' gambo anak dara dia. siap pesan....nanti kan mama bleh msuk kan dlm blog...hehehe... sejak2 dah jd blogger ni. lg pun ni laptop pinjam....sementara ada guna arrr klau dah pulang sok, sunyi lak blog aku ni... huhuhuk....



Terbongkang dasyat Dekya sampai kaki tjulur kuar dr katil...selimut ntah ke mane...stokin pun dah tanggal sama. tido mmg biasa pakai stokin sbb ber'aircon'...
mmmm setakat ni dulu lah, nanti aku update lg cite pasal 'mahban' ni. ada cabutan btuah... aku dpt tupperware ni. hehehe...
bleh ar isi biskut ke, kopok ke.....




Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq