TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 29 Oktober 2009

@ Signing Ceremony & Press Conference

Td pagi...ikut hubby dpt jemputan ke IS Programme Signing Ceremony & Press Conference d Hotel Westin KL...seawal 3.30am dah bgun bsiap2 nak btolak ke KL tepat 9.30am ktorg selamat sampai..uuiik bukan senang nak dpt ikut, business assosiate yg d jemput  & ada pass je dpt masuk dewan. Ni kira pengumuman rasmi 4 merchant d IS Programme ni ...plak tu tak sangka d antara VVIP yg hadir pagi tu Dr. Sheikh Muzaphar Shukor...angkasawan M'sia ni...



Tak sangka rezeki Dekya dpt bgambo dgn beliau... memula aku lalu dpn bilik khas utk VVIP tu, tetiba aku 'terbenti' kat dpn pintu....dlm hati tdetik mcm kenal jek...hahahah. aku tunjuk2 kat Dekya, tak sangka Dr. Sheikh Muzaphar lambai2 tangan kat Dekya, aku pun dgn muka tak malu...'bleh amik gambo'?...beliau pun angguk & lambai lg kat Dekya. huhuhu dgn jakun nye aku cr hubby ar soh snap kan gambo.. hubby plak tkejut gaknye...tu haaa hasilnye gambo gegar..tak bpe clear. nak petik lg skali segan. mmm takpe lah kenangan utk Dekya ni...Dr Sheikh Muzaphar nak bsalam ngan Dekya, siap ckp 'salam lah uncle'.. tp Dekya plak xnak..pelik gaknye dia.
Akmal plak x ikut lg pun dia bru bek demam,so kena tgl leee..



Ni ms para VVIP masuk ke dewan..gegar gak. ntah naper gaknye gambo2 hr ni smua 'kureng' tp aku tetap nak upload gak sbg kenangan...



Suasana dalam dewan setelah selesai majlis.. ms majlis blangsung x dpt nak snap gambo sbb ramai press dah standby kat dpn skali..



Business Assosiate yg hadir pagi tu dpt voucer dr merchant2 tlibat...Facial treatment voucer dr Clara International, voucer dr Thomas n Guys Salon, complimentary pass dr Cathay Cineplexes dan simcard hpone line 010 dr Tune Talk.com..
terima kasih smua.....



sempat lg posing ngan makcik aku...bsama Mr. Kelson & Mr.Lawrance




ni masa tgh tgu nak masuk dewan....Dekya tkejut gaknye ramai org, tu yg peluk mama jek.



Kat dpn lobi Hotel Westin, ms ni tgh tgu pekerja hotel amik kan kete kat parking...



ape lah yg diorg buat ramai2 tu gaknye..



org2 bz isi form Tune Talk.com... Dekya pun bz gak ke sna ke sni...



bila nak hbs ni...Dekya dah lapo...hihihi ngam2 majlis settle waktu lunch...


Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq