TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Selasa, 20 Oktober 2009

n3 rayer yg tercicir

 Ni sebenarnye dah hbs bulan rayer aarrr



Terlepas lak n3 yg ni. hmmm ape lah mama Ayu ni. kuarkan cite yg dah basi...



Waktu ni aku sefamily ngan ayah & mak mertua g brayer kat Muar n Bt Pahat...umah Tok Sedara.
Hr Rayer ke bpe aku pun dah x ingt..
ni beberape pose Dekya yg ke'boringan sbb x dpt main2 kat luar. bahaya....aku yg x bg, Akmal je ngan sesedara ada kat luar sna..





Ni bergambo ngan Tok sedara belah ayah mertua. Kat Bt Pahat ni...yg aku dukung tu anak buah aku...si comey loteh....baby Alisha.Tersenyum je memanjang....



Ni plak umah Tok Sedara belah mak mertua d Muar..sempat gak snap sblum nak balik. Kenangan bhari rayer...tp Akmal xde plak kali ni dia bz memain,...ramai sedara yg sbaya mmg x ingt apelah dia.




Haaa gambo ramai pakcik2 atas tu plak (hihihi) ms majlis penutup marhaban Syawal thn ni kat umah mertua aku 17hb lps...Hari Deepavali tuu....



Org sibuk marhaban, ntah ape gaknye tak kena si Akmal tu sampai tersepit Dekya kat belakang dia..
Bz benor Akmal melayan kawan baik dia si Aina tu...



Dekya plak dah penat bdiri...mintak dukung ar pulak ngan pakcik dia...


Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq