TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 15 Oktober 2009

Hangin+++

Haaaa kali ni aku takde cite ar nak wat n3 bru, so ni cite pasal cover kete yg koyak. d sebabkan ada "makhluk" yg suka bertenggek atas nye. hihihii suspen jek...bkn makhlus halus ehhh tp mahkluk yg berbulu halus...(kucing ar..tp bkn belaan aku) dan naik 'berbulu' gak mata aku menengoknye...



Aku dr tingkap bilik, ingat nak 'senap' ar gambo si makhluk tu cantik je tgh btenggek sambil tergaru2...ewah2 pandai plak dia lari...dah aku menyenap bumbung kete aje lah tu..yg kete parking kat luar tu kete ktorg ms zaman bcinta dulu...cehwah...



Asalnye beli cover tu mmg nak hindar dr habuk & debu juga elak kan cop tapak kaki 'makhluk' tu, area umah aku ni angin kuat. kekadang aku tak bukak pintu bimbang habuk msuk...tp bleh jd tempat port 'menggaru' lah pulak. last2 koyak rabak ni jadinye.. hubby plak dgn tenang "takpe lah ayang, nanti beli lain"... aku a'ah kan je lah dah tuan punye kete ckp mcm tu. pdhal dulu dia gak yg merungut susah carik cover saiz ni, yg byk saiz kete wish...takpe lah ek...ada rezeki ada leee.
Klau rezeki lebih lg, aku nak 'pau' hubby pasang awning trus....huahuahua...



Ni pemandangan dr arah dekat... hahaha dah serupa tak yah pakai cover. tanggal kan ajelah jwp nye ni. bertuah btul 'makhluk' tu klau tak aku dah kejar dia ngan penyapu...hikhikhik

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq