TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 4 Oktober 2009

Sambut bsday sambil braya

Mmm raya lg... raya kan sbulan...ye tak. tp kali ni g umah kakak spupu hubby, kakak spupu aku lah gak...dah jd keluarga kan. K.Dilla wat bsday anak dara ngan anak bujang dia skali... eica sbenarnye 13hb.10 nanti tp wat skali ngan Adam yg bsday nye 30hb.9 lps... dah beso anak2 sedara aku tu, dulu kenal eica ms umur dia sthn lbih...skrg 7 thn dah......

Akmal ngan Dekya ni tanpa segan silu nye....braya sambil menyepah mainan. nsb bek umah sedara, klau tak wat malu mama je syg oiii....


Akmal tumpang skaki....bsday sape sbenarnye ni?...hehehe.



Dekya plak dah kecur tgk kek ice cream kak eica...sampai tjilat jari..


Akmal wat 'spotcek', naper plak lilin ni senget Adam?.....ish lmbt plak nak potong kek ni ek......


Akhirnye....setelah bc doa selamat & nyanyi 'bsday 2 u'...Akmal ngan Dekya menikmati kek ice cream tu dgn penuh selera nye

lps siap mkn2. hehehe mkn tetap mkn....dan ktorg kena bgegas blik plak ada member sekolah aku nak dtg braya, dr Senai... sampai tak sempat jumpa 'cik embam' aku si baby Alisha.
sampai umah Akmal ngan Dekya kepenatan tetido....Juliana & family sampai jek diaorg pun tbgun ...mlm ni ujan renyai2 aku bsantai rilek2 ngan anak2 kat umah, hubby plak ada appointment...............penat dan akhirnye Zzzzzzzzz







Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq