TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Ahad, 4 Oktober 2009

Marhaban part II

Jumaat lps marhaban lorong umah aku. ptg tu ujan selebat2 nye...kilat smbg myambung.

Alhamdulillah ramai gak yg join... Akmal ngan Dekya pun ikut. setgh pjalanan akmal blik dulu. penat katanye..nsb bek hubby ada kat umah tak lah risau sgt dia blik... rupa2nye nak blik nak main playstation... game racing dia arrr

Marhaban yg d sertai ibu2 ni meriah nye sbb anak2 ikut... riuh gamat d buatnye.. mlm tu umah phabisan msk makaroni goreng..sdp gak. selalu aku wat makaroni sup utk Akmal, peberet dia tu.
bwk blik sikit utk dia tp xnak...gaknye semcm jek jenisnye...selalu bkuah... last2 aku yg mkn. mmm mcmne lah nak slim, lg lah bln raya ni.... mkn jek....ada donat bcoklat, popia basah,..... nasi goreng ayam....sambal udang....ape lg ek x perasan sgt menu nye...

sempat gak aku 'myenap' 3/4 kpg gambo ms kat umah aku tp x bpe clear...
terima kasih lah pd semua....sudi singgah ber'marhaban' kat umah...{dah join kan...tentu lah kena masuk...huhu....}


Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq