TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Isnin, 30 November 2009

BerAkHir Lah SuDahhh........

Siapa yg x pernah tgk drama Nur Kasih yg mdpt rating tertinggi di TV3 stp hri jumaat pkl 9 mlm...
tmasuk lah aku.
saje wat n3 ni.... sbb minat arr cite ni.......agak2 ada Nur Kasih 2 tak ekkk?










d hari psandingan Nur ngan Adam....

Adam meluahkan isi hati nye....x terima Nur sbgai isteri..
aduiii... sakitnye hati......




                       ni plak Katrina... girlpren Adam kat Australia... akhirnye jd isteri kdua Adam


Nur Kasih mengisahkan dua beradik, Aidil dan Adam, yang mempunyai karaktor yang sangat berbeza.
Dr pmulaan cite..konflik trus blaku.. mengapa Nur Amina yg ketika itu berusia 18thn dikahwinkan dgn Adam , sedangkan si abang, Aidil yg menyatakan keinginan utk mperisterikan wanita itu kpd bapa mereka, Ustaz Hassan (Jalaluddin). haaa suspen jek aku...

Malam raya haji lps...tepat 9 mlm aku cpt2 amik port, lps settle kan anak2 mkn.. dok dpn tv, yek lah kan episod terakhir.. nak tgk Adam selamat blik kepangkuan Nur & keluarga.........
wah feeling ar.....ms mgu yg Adam tperangkap dgn pgganas kat Mumbai.. mak aiii sedih nye...
emosi gak aku waktu tu..

dlm sedih2 tu ...(konon arrr) aku tgelak gak time Sarah kena marah ngan Nur sbb dia sibuk kepo2 kan Aliya & Aidil...hihi... daulat ngan kakak...kena hempap plak ngan cermin kaca...pengajaran tu utk dia...




haaaa... ni lah dia Sarah yg gedik tu... hihiihi...( sori...)



Tapi...last2 tu waktu Nur tserempak ngan Adam dlm keteapi..tak bpe feel arrr... sbb Nur mcm tak d dlm keadaan tkezut pun?...yek lah dah setahun suami hilang...tiba2 jumpa dlm keteapi tp ...mcm tu jek.. hihiii...
sori ekk.. aku plak yg lebih2...
tp ape2 pun puas hati lah.... happy ending...
mmg sayu +++ happy arr tgk mak Adam ,...Aidil bpeluk sakan myambut kepulangan Adam....
ishh tak tbayang nak d ucap ngan kata2...
hahaha overdoss feeling ar pulak aku ni...
akhirnye tamat lah drama Nur Kasih ni, ...stp Jumaat dah xde cite yg buat aku tertunggu2 lg....
wwiiiiiiiinddduuuuu........

3 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

citer tu mmg best !! tp dh habis pun..huhu..this week citer lain dah..huhu..

Ayu Hussien berkata...

mmmm... tak feel lah remy ishak xde.. hihiii

Elyn Sani berkata...

lega cite ni dh abih!!

hai kekawan mama...tq