TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Rabu, 4 November 2009

SeMogA SihAt SeLalu...

Tanggal 04hb Nov 1937... lahir lah seorang baby pompuan yg comel d Kg Punggor, Rengit...
hihihii...baby tu d beri nama Salamah Binti Ma'on....(mak aku leeee....)
hr ni ulangtahun kelahiran mak aku yg ke 72 thn...ayu sekeluarga doa kan mak sihat2 selalu lah hendak nye..
sssssaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyaaaaaaaaaaaaaaangggggggggg mak.
Mak lah mak yg paling sporting & cool....tak byk 'bunyi'......hihihik...



Biasa nye mak aku ni akan masak bubur putih bubur merah, dan di beri pd jiran2 sempena birthday. mlm nanti mesti anak2 buah aku akan bc doa selamat tp aku tak dpt pegi sna...cuma dpt mberi ucapan melalui tepon jek...hadiah dah ada....nanti bagi mak eekkhhh.. mak aku ni tak kisah sgt tp aku tetap nak bg walaupun hadiah yg tak seberapa...
Semoga mak gembira.......

2 ulasan:

SharHanah berkata...

Sm0ga mak akak dikurniakan kesihatan yang baik... ayah sy pun dah menjangkau 72 tahun gak. Alhamdulillah, ayah +mak sy masih sihat. Doakan slalu.

Ayu Hussien berkata...

t.kasih yerk... alhamdulillah pjg umur org2 yg kita syg....amin...

hai kekawan mama...tq