TQVM pd kekawan yg sudi ikut blog Ayu.

Khamis, 26 November 2009

LePas GiAn..huhuu...

uuuiikkhhhhhh..ntah pape tajuk tu. bkn nye ape smggu lebih gak Akmal mintak main kat taman, padahal bkn nye jauh pun. tp d sbbkan ujan je...dan dia plak tak bpe shat.
Akhirnye ptg smlm aku bwk lah 2bradik ni g main gelongsor... bkn main tak ingt dunia bmain... bpeluh sakan, panjat sna panjat sni....aku tgk kan ajelah. nak larang.....tak syok lah kan...alam kanak2 biar dia puas2 bmain...........



panjat tangga turun gelongsur....panjat gelongsur turun plak kat tangga... hhaaaikkkkkkkk.
ape2 ajelah nak... asal bahagia.....
Tgk tu Akmal dah 'kedengkek' (ape bhs ntah aku pakai)...demam sikit je susut ar badan...




yg Dekya plak dia tak bpe pedulik ngan gelongsur.. dia lg suka main 'kuda spring'...
selamba jek muka dia...mcm takde perasaan... hahahah, nsib ar boypren dia nanti layan girlpren tak berperasaan ni .....hihii tp takpe mama tetap paham perasaan adik tau..........



masing2 dah bpeluh sakan............aku ajak blik ar. nsib bek puas main2 so takde lah yg tunjuk perasaan bila ajak blik...........sampai dpn pintu jek azan maghrib daaaaaaaa... kelam kabut siap2... lps solat htr Akmal g mengaji.
dahtu mlm g umah mak aku... wiinnndduuuuuuuuuuuu mak...... hhik hik....

Tiada ulasan:

hai kekawan mama...tq